Neišsiunčia klientų sąskaitų

Lukas Bagušis
2022-11-21 16:38
Sveiki,
Jau ne kartą grįžta klientų sąskaitos, kai jų nepasiekia, galbūt kažkas atsinaujino, sugedo?
Tomas Aleksiejūnas Admin
2022-11-22 12:33
Kuo toliau, tuo daugiau (šiuo metu praktiškai visi) el. pašto klientų tikrina ar išsiųsta el. laiško žinutė yra išsiųsta iš serverio iš kurio jūs suteikėte teisę jas siųsti.

Todėl pasirinkimai yra du - el. laiškus siųsti iš itax.lt pašto dėžutės (o jūsų el. pašto adresas nurodomas REPLY TO lauke, jei gavėjas nuspręstu atsakyti) arba turite papildyti savo domeno (pvz. imone.lt) nustatymus, kuriuose nurodytumėte, kad leidžiate itax.lt serveriui siųsti žinutes "jūsų vardu". Tam domeno nustatymuose sukuriamas (papildomas) SPF įrašas. Jei turite savo domeną, tai padaryti labai nesudėtinga. Tiesiog SPF įrašą papildyti include:itax.lt

Išsamiai problemos sprendimo būdai aprašyti čia https://www.itax.lt/helps/83-el-laisku-siuntimo-nustatymai
Naujausios žinutės