Video pamokos

Pagrindiniai procesai - pirkimai, pardavimai, sandėlis, mokėjimai

Pradiniai likučiai

Pradinių likučių registravimas

Pardavimai

Pardavimo pasiūlymai ir užsakymai Pardavimo sąskaitos Pirkėjai Pirkėjų sąskaitų ir mokėjimų sudengimas Pirkėjų skolų valdymas Periodinės sąskaitos Sąskaitų ir likučių peržiūra internete Kreditinės / debetinės sąskaitos

CRM

CRM (santykių su klientais valdymas)

Pirkimai

Tiekėjai Tiekėjo sąskaitų ir mokėjimų sudengimas Debetinės sąskaitos

Mokesčiai

PVM Atvirkštinio apmokestinimo PVM (pvz. statybos darbams) nustatymų sukūrimas Skirtingo PVM kodo taikymas pagal padalinius Sąskaitų faktūrų registras

Prekės

Daugiavariantės prekės Atsargos, paslaugos ir ilgalaikis turtas Prekių (atsargų) savikaina ir jos perskaičiavimas Prekių rezervacija Prekių vieta sandėlyje Pardavimo ir pirkimo kainų nustatymai Pardavimo ir pirkimo nuolaidų nustatymai

Ilgalaikis turtas

Ilgalaikis turtas Ilgalaikio turto žurnalas

Sandėliai

Sandėliai Konsignacinė prekyba

Atsargų žurnalai

Atsargų žurnalas Inventorizacijos žurnalas Perkėlimo žurnalas Komplektavimo žurnalas

Pinigai

Mokėjimų įvedimas Banko sąskaitų išrašų importas ir operacijų sudengimas Avanso apyskaitos

Didžioji knyga

Sąskaitų planas Didžiosios knygos registravimo nustatymai Operacijų registravimas ir operacijų Kvitai Valiutos kurso pasikeitimo įtakos registravimas Finansinių metų uždarymas

Žurnalai

Bendrasis žurnalas Mokėjimų žurnalas

Nustatymai

Vartotojo nustatymai Dokumentų numeracijos Dviejų žingsnių autentifikacija El. laiškų siuntimo nustatymai Padaliniai, projektai ir papildomos dimensijos Papildomi lentelių laukai

Ataskaitos ir analizė

Modifikuojamos ataskaitos Žymos (Tagai) Rodiklių ataskaitos

Integracijos su kitomis sistemomis

API Standartinis duomenų eksportas Lankstus (modifikuojamos struktūros) duomenų eksportas Duomenų importas Integracija su el. parduotuve Woocommerce (Wordpress) Integracija su el. parduotuve Shopify

i.MAS

i.MAS žiniatinklio paslaugų nustatymai i.SAF i.VAZ i.SAF-T

Atsiskaitymas už paslaugas

Komisiniai už rekomendaciją

CRM (santykių su klientais valdymas)

CRM (santykių su klientais valdymo) modulis leidžia valdyti pardavimo procesą.

Nustatymai

CRM -> Nustatymai

Nustatymuose galima aprašyti pardavimo procesus (pipeline) ir juose esančius etapus. Pvz. įmonė teikia statybos darbų paslaugas ir pardavinėja statybines medžiagas. Paslaugų ir prekių pardavimo procesai skiriasi, todėl patogu apsirašyti kelis pardavimo procesus ir pagal juos planuoti pardavimus. 

1. Sukuriamas pardavimo procesas (pipeline)
2. Sukuriami pardavimo proceso etapai

CRM -> Nustatymai -> Pardavimo procesai -> Sukurti naują



Pavadinimas - pardavimo proceso pavadinimas
Numatytas pardavimo galimybių pavadinimas - kuriant naują pardavimo galimybę (potencialų sandorį) sistema pasiūlys jo pavadinimą - Kliento pavadinimas + šis nustatymas
Padalinys - vartotojo teisėse galima apriboti vartotojo galimybę dirbti tik jo padalinyje ir nematyti kitų pardavimo procesų



Pardavimo proceso etapų eiliškumą galima pakeisti juos tempiant pele aukštyn - žemyn. Paspaudus taškelius juos galima redaguoti.

Pardavimo galimybių kūrimas

CRM -> Pardavimo galimybės

Pardavimo galimybės galima peržiūrėti tiek pagal pardavimo etapus, tiek kaip sąrašą. Langų peržiūra perjungiama mygtukais viršuje dešinėje pusėje.




Pardavimo galimybės etapą ar rezultatą keisti galima tiesiog jį perkeliant pele





Užduotys pardavimo galimybei kuriamos paspaudus ant nurodyto ženkliuko.

Užduočių ženkliukų reikšmės:
Žalia - suplanuota užduotis, kuriai dar neatėjo vykdymo laikas
Raudona - suplanuota užduotis, kurios įvykdymo laikas jau pradelstas
Geltona - pardavimo galimybė neturi neįvykdytų suplanuotų užduočių



Užduoties kūrimas


Jei suplanuotų užduočių jau eama, galima spausti ant jų pavadinimo ir pažymėti kaip įvykdytas arba paredaguoti.



Užduočių sąraše galima matyti suplanuotas užduotis kalendoriuje arba sąraše (peržiūros keitimo mygtukas dešinėje viršuje).
Paspaudus ant užduoties pavadinimo ją galima pažymėti kaip įvykdytą. Jei tai bus paskutinė pardavimo galimybės užduotis - sistema pasiūlys sukurti naują užduotį.
 CRM -> Užduotys



Visa pardavimo galimybės informacija ir istorija ir matoma jos peržiūros lange. Joje galima pridėti komentarus, failus, kurti ar redaguoti esamas užduotis.

CRM -> Pardavimo galimybės -> Pardavimo galimybė



Galima keisti pardavimo galimybės etapą tiesiog paspaudus ant jo pele.



Redaguoti ar trinti pardavimo galimybės komentarus, failus ar būklės pasikeitimo įrašus.