CRM (santykių su klientais valdymo) modulis leidžia valdyti pardavimo procesą.
1. Sukuriamas pardavimo procesas (pipeline)
2. Sukuriami pardavimo proceso etapai
CRM -> Nustatymai -> Pardavimo procesai -> Sukurti naują
Pavadinimas - pardavimo proceso pavadinimas
Numatytas pardavimo galimybių pavadinimas - kuriant naują pardavimo galimybę (potencialų sandorį) sistema pasiūlys jo pavadinimą - Kliento pavadinimas + šis nustatymas
Padalinys - vartotojo teisėse galima apriboti vartotojo galimybę dirbti tik jo padalinyje ir nematyti kitų pardavimo procesų
CRM -> Pardavimo galimybės
Užduočių ženkliukų reikšmės:
Žalia - suplanuota užduotis, kuriai dar neatėjo vykdymo laikas
Raudona - suplanuota užduotis, kurios įvykdymo laikas jau pradelstas
Geltona - pardavimo galimybė neturi neįvykdytų suplanuotų užduočių
CRM -> Užduotys
CRM -> Pardavimo galimybės -> Pardavimo galimybė