Video pamokos

Pagrindiniai procesai - pirkimai, pardavimai, sandėlis, mokėjimai

Pradiniai likučiai

Pradinių likučių registravimas

Pardavimai

Pardavimo pasiūlymai ir užsakymai Pardavimo sąskaitos Pirkėjai Pirkėjų sąskaitų ir mokėjimų sudengimas Pirkėjų skolų valdymas Periodinės sąskaitos Sąskaitų ir likučių peržiūra internete Kreditinės / debetinės sąskaitos

CRM

CRM (santykių su klientais valdymas)

Pirkimai

Tiekėjai Tiekėjo sąskaitų ir mokėjimų sudengimas Debetinės sąskaitos

Mokesčiai

PVM Atvirkštinio apmokestinimo PVM (pvz. statybos darbams) nustatymų sukūrimas Skirtingo PVM kodo taikymas pagal padalinius Sąskaitų faktūrų registras

Prekės

Atsargos, paslaugos ir ilgalaikis turtas Daugiavariantės prekės Prekių (atsargų) savikaina ir jos perskaičiavimas Prekių rezervacija Prekių partijos Prekių vieta sandėlyje Pardavimo ir pirkimo kainų nustatymai Pardavimo ir pirkimo nuolaidų nustatymai

Ilgalaikis turtas

Ilgalaikis turtas Ilgalaikio turto žurnalas

Sandėliai

Sandėliai Konsignacinė prekyba

Atsargų žurnalai

Atsargų žurnalas Inventorizacijos žurnalas Perkėlimo žurnalas Komplektavimo žurnalas

Pinigai

Mokėjimų įvedimas Avanso apyskaitos Banko sąskaitų išrašų importas ir operacijų sudengimas

Didžioji knyga

Sąskaitų planas Didžiosios knygos registravimo nustatymai Operacijų registravimas ir operacijų Kvitai Valiutos kurso pasikeitimo įtakos registravimas Finansinių metų uždarymas

Žurnalai

Bendrasis žurnalas Mokėjimų žurnalas

Nustatymai

Vartotojo nustatymai Dokumentų numeracijos Dviejų žingsnių autentifikacija El. laiškų siuntimo nustatymai Padaliniai, projektai ir papildomos dimensijos Papildomi lentelių laukai

Ataskaitos ir analizė

Modifikuojamos ataskaitos Žymos (Tagai) Rodiklių ataskaitos

Integracijos su kitomis sistemomis

API Standartinis duomenų eksportas Lankstus (modifikuojamos struktūros) duomenų eksportas Duomenų importas Integracija su el. parduotuve Woocommerce (Wordpress) Integracija su el. parduotuve Shopify

i.MAS

i.MAS žiniatinklio paslaugų nustatymai i.SAF i.VAZ i.SAF-T

SABIS

Integracija su SABIS

Atsiskaitymas už paslaugas

Komisiniai už rekomendaciją

Integracija su SABIS

Iš itax.lt galite sąskaitas automatiškai pateikti į Sąskaitų administravimo bendrąją informacinę sistemą (SABIS).


1. Prisijungę prie SABIS sistemos gaukite Kliento ID ir prisijungimo kodą (Organizacija -> Integracijos->Pridėti sistemą)

2. Gautus prisijungimo kodus įveskite itax.lt sistemoje Nustatymai->Verslo nustatymai->SABIS nustatymai

3. Išsaugoję nustatymuose, paspauskite nuorodą "Patikrinti prisijungimą su šiais nustatymais" ir gausite teigiamą pranešimą, kad sėkmingai prisijungta arba neigiamą (įvedėte neteisingus prisijungimo duomenis).

4. Norėdami nusiųsti pardavimo sąskaitą į SABIS sistemą, atsidarykite pardavimo sąskaitą ir viršuje rasite meniu El. paslaugos -> Siųsti į SABIS


SABIS sutarties numeris


Pagal nutylėjimą, sąskaitos į SABIS siunčiamos pagal "Žodinę sutartį". Jei norite nustatyti sutarties numerį, sąskaitą reikią kurti arba jai priskirti Pardavimo galimybę (CRM). Tada pardavimo galimybės numeris bus priskirtas kaip SABIS sutarties numeris.


1. Įsitikinkite, kad CRM pardavimo galimybės yra numeruojamos (CRM->Pardavimo galimybės->Nustatymai)

2. Sukurkite Pardavimo galimybę su norimu sutarties numeriu.

3. SABIS pardavimo sąskaitas kurkite iš šios pardavimo galimybės arba pardavimo sąskaitai priskirkite pardavimo galimybę.


Dėmesio SABIS sąskaitose PVM yra skaičiuojamas nuo bendros sąskaitos sumos (o ne eilutėse). Todėl savo pardavimo sąskaitų nustatymuose (Pardavimo sąskaitos -> Nustatymai) pažymėkite "PVM skaičiuoti nuo bendros sumos".

Siunčiama...